I lick you, you lick me... - Bryan Adams

Idag blev det en liten paus från älsklingen och hans varma famn. Han drog iväg med ett par polare och badade och jag åkte hem till Tess. Vi pratade en hel del, spelade kort, köpte cigg till hennes mormor och åt lunch. När jag kom hem och hade bestämt mig för att besöka muggen så hade min kära storebror orsakat stopp i toaletten. Varför!? VARFÖR? Jaja. Annars har jag bara chillat och försökt bota min huvudvärk. Anton kommer hit snart och ska få äran att ta över uppgiften.

Imorgon är det 2 månader sedan jag såg Bryan Adams på Gröna lund med dom bästa. Mmmmm!


Kommentarer

Postat av: M E M A A - Fotoblogg

Sv: Tack så mycket! :) Min utrustning hittar du här http://memaa.blogg.se/2009/december/kameravaskan.html#comment. Förstår inte riktigt hur du menar, om du vill ha Content bredare? Designadinblogg.se är ett tips för webbdesign :)

2011-08-09 @ 15:10:09
URL: http://memaa.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback