WRITTEN BY VIC ZINO


Medlemmarna i Hardcore Superstar har bloggar och en jag följer är Vic Zino's. Kolla bara vad han har skrivit om konserten i lördags på Cirkus! :')

Och nej, det var inte bara det jag ville skriva. Jag tänkte uppdatera bloggen lite för ovanlighetenskull. Det har faktiskt varit en innehållsrik dag, om man jämför med vad jag har gjort under andra lov. Dagen började med att jag gick upp vid 10.00 och gjorde mig en underbar frukost, och satte mig på altanen och åt den. Tack gode gud att solen och dess underbara strålar finns! Igår pratade jag och farmor om hennes goda sopor och vid något tillfälle pratade vi om att hon skulle göra soppa till mig. Jag glömde ju naturligtvis bort det så när hon ringde idag och sa att farfar var påväg med soppa till mig så undrade jag vad hon snackade om. Jag hade tänkt dra till gymmet men jag fick snällt vänta på farfar och soppan. Men som tur var fick jag skjuts till gymmet av snälla farfar. Och gymmet ska vi nog inte snacka om, jag var inte ett tugg taggad så det gick åt helvete. Bättre lycka nästa gång!

Efter gymmet svängde jag förbi Apoteket och köpte min medicin mot urinvägsinfektion samt linsvätska. Sedan åkte jag hem, duschade och satte mig med en tallrik av farmors soppa. Och gud så god den var! Sedan satt jag där ute i solen och väntade på att Mattias skulle komma. När han kom gick vi ner till affären och köpte glass, glass som jag inte har ätit ännu. Vi var rätt trötta så vi har bara legat på soffan och spelat döda.

Han drog precis hem och nu sitter jag och snackar med min mamma. Om Hardcore Superstar, vad annars? xD


Kommentarer

Postat av: jr

Haha visst är låten tung !:P

2011-04-19 @ 21:43:17
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Jo visst är dem :)



Föredrar dock större spelningar med band som inte är i Sverige så ofta. Känslan av att få se ett band man trodde man aldrig skulle få se typ, den känslan är så jäkla mäktig.



Tar bara Bring Me The Horizon konserten i vintras som ett exempel ^^

2011-04-19 @ 22:36:19
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja super skönt, allt bra annars då?

2011-04-19 @ 22:39:03
URL: http://mlij.webblogg.se/
Postat av: Angelica

skönt att ni kan vara vänner iaf :D

2011-04-20 @ 11:39:52
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback