Vissa kommentarer...

är så jävla onödiga. "Vad gör du?" "Hur mår du?" "Vad ska du göra ikväll?" "Vad har du gjort idag?", dom kommentarerna får mig att vilja hugga huvudet av mig. Istället för att skicka dom här frågorna som ber jag er att läsa mina inlägg. Där får ni svar på vad jag har gjort under dagen, hur jag mår och vad jag ska göra. Erkänn att det är jävligt onödigt att skicka sådana kommentarer. Jag behöver ju inte ens skriva mina inlägg om ni ska skicka sådana kommentarer! Och alla kommentarer om tävlingar och att jag har en fin blogg...strunta i dom också. Jag är inte intresserad av era tävlingar och era lögner om att min blogg är fin. 

Ni skriver ju bara dessa kommentarer för att ni jättegärna vill hamna på "Aktiva listan", men vad fan är det för liv? Man bloggar väll för att det är roligt!

Visst, jag kommenterar bloggar men inte fan skriver jag onödiga kommentarer. Jag kommenterar andras inlägg(det dom skriver) som det är meningen att man ska göra. Så snälla? TACK!

MEN! Alla andra kommentarer är mycket välkomna :)

Kommentarer

Postat av: mickie

Härligt, jo min va bara bra :)



gaah förstår va du menar med det här inlägget :P man märker när folk kommenterar bara för att man ska kika in på dens blogg. jag har dock aldrig tänkt på dendär "aktivlistan" haha. brukar kommentera bloggar jag även lääser, o så e de roligt att "snacka" :D tycker iaf jag! ha en bra dag :)

2011-04-17 @ 12:04:11
URL: http://krypis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, sådär gör ALLA. och det är tyvärr ingenting man kan komma ifrån :)

2011-04-17 @ 21:52:05
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Jag håller med dig till 100%.

Idag, för första gången (av ca 2 års bloggande) fick jag en hel drös sådana kommenterer. Jag förstår inte heller vitsen.

Får jag en sådan kommentar tittar jag ABSOLUT inte in på den bloggen!

Bojkott it is :).



Ha det bra!

2011-04-20 @ 22:32:14
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback