Borde man ringa och klaga?

Godmorgon ppl!


Solen är ganska fattig idag så det blev ingen frukost ute på altanen idag. Jag fick istället sitta i soffan framfor Efter tio och äta min frukost, buhu. Satte nyss på radion istället och lyssnar just nu på Rock klassiker, bra grejer det. Fast det är nästan så att man måste ringa och klaga...dom spelar ju förfan inte Hardcore Superstar!

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jag funderar dock på att dra ut med kameran och fotografera lite. Det var länge sedan och det gäller att fotografera så mycket som möjligt för att nå sina mål i livet ^^

Vad ska ni göra idag då?:)


Kommentarer

Postat av: Emelie

Jodå det är bra trött efter att ha städat hela lägenheten och tvättat alla fönster

2011-04-20 @ 13:48:01
URL: http://mlij.webblogg.se/
Postat av: Angelica

vi har hållit på att rensa osv som bara den här hemma :D hihi

2011-04-20 @ 16:13:01
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback