Underbara vän

Godmorgon på er!

Idag är det söndag igen, och jag känner mig kinda död. Inte för att jag gjorde något speciellt ansträngade igår, haha men mentalt. Det känns som om hjärnan har jobbat för länge nu, och att den inte orkar något mer. Och jag förstår den verkligen.

Igår kväll pratade jag lite med en kompis och vi beslutade att jag skulle komma över till henne. Det var otroligt länge sedan jag träffade henne sist och dessutom ville jag se hennes nya hem. Hon har nämligen fyttat och bor nu närmare mig, vilket gör att jag kan komma till henne oftare, bra va?:D Vi satt och pratade med folket som var där, spelade ett Harry Potter-spel (höll på att somna) med hennes lillasyster och åt kakor. Det var sjukt mysigt, ingen stress...bara ta det lugnt. När jag väl skulle hem så ringde jag pappa och frågade om han kunde hämta mig men han hade ju självklart druckit öl. Men det var en hjälte där som körde hem mig, enda till dörren. Tack pöjk!

Väl hemma somnade jag direkt men blev väckt av något jag inte ville bli väckt av. En sak är säker, kom inte hem till mig när du är full... när jag ligger och sover, okej?:)


Kommentarer

Postat av: Kung Evve

Jaaa jag var baaaaaaaakis så jag höll på att dö så donken var ett måste!

2011-04-10 @ 12:51:50
URL: http://kungevve.se
Postat av: Angelica

Vem kom hem till dig som var full? :O

2011-04-10 @ 16:42:16
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 13:17:49
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback