Veet Hair Removal - inget att rek. ;)

Joggingrunda gick super och jag klarar mer och mer utan att stanna. Jag har precis duschat och jag känner att det tog jätte lång tid. Hehe, jag skulle testa en kräm som tar bort hår på benen. Genom att applicera det på benen, vänta en liten stund och sen ta bort det med en svamp. Det tog dock jätte lång tid och jag ångrar att jag köpte den. Dessutom tog den inte bort allt så jag fick så och raka bort det överblivna efteråt. Aja, men nu är jag iallafall i mitt rum och jag har as ont i ryggen för jag stod böjd när jag skulle ta bort den där skitkrämen. Jag är ashungrig så det är tur att mamma är och köper thaimat.



Efter maten ska jag måla om mina naglar för jag har tagit bort det fula. Nu ska jag torka mitt hår för jag orkar inte ha det i handduk längre. Vi hörs! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback