Tvungen att jobba över

Jag har precis kommit hem från skolan och jag är verkligen as trött...och hungrig. Jag börjar kl 11.50 och slutade egentligen 15.20 men jag var tvungen att jobba över eftersom jag inte vart klar. Jag trodde att det skulle vara lätt att sätta ihop den där berättelsen men det var det verkligen inte. Jag fick hålla på i 6 timmar så jag gick från skolan kl 18.00. Visst, det var roligt eftersom jag hade flera som inte vart klara bredvid mig. Men eftersom man inte fått någon mat i sig sen kl 07.00 så blev man irriterad och sur när saker inte gick som man ville. Haha, men nu är jag äntligen hemma och pappa har precis lagat klart maten. Next: Food!

Kommer ni ihåg Maximus förråd som han ska ställa sina hjälpmedel i? Jag har pratat om det ganska mycket iallafall. Nu har byggarbetarna byggt klart det och nu ska förrådet bara målas lika gult som huset. Vad tycker ni? ;)




Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback