Tips om håruppsättningar?

Nu mina kära bloggläsare. Jag behöver eran hjälp så snälla hjälp mig. Det här kan tyckas vara ett ytligt problem men då får ni tycka det. det är inte så att jag gråter över det varje dag men det ätr tråkigt. Så, till problemet. Varje morgon går jag upp, kollar mig i spegeln och har 3 håruppsättningar att välja mellan. Antingen uppsatt, utsläppt eller i knut. Man ser mig i det varje dag och det är så himla tråkigt. Jag börjar tröttna att ha håret så varje dag. Så snälla. Om ni har något tips på någon enkel och fin håruppsättning man kan fixa lite snabbt på morgonen så säg till.


Jag tar imot alla förslag så det är bara att bomba mig! :]♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hejsan,enklelt och snabbt, Du kan dela håret så du får mittbena och dela luggen om du har någon :) men det går bra utan också. Sen kan du sätta upp det som hänger på sidorna med en hårnål på sidorna på huvudet, du kan även fläta det och sätta upp på sidorna. Du får fråga om du inte förstår så kan jag förklara bättre :) har även fler förslag om du vill , men nu börjar den kommentaren bli så lång så jag avslutar här, :) haha

2010-09-30 @ 15:57:17
URL: http://deniceemoberg.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback