SMART JOSEFINE! -.-'

Veeeeet ni vad som har hänt? Jag är så jävla ledsen och det är så jävla pinsamt. Jag vet inte hur jag ska berätta det för min lärare. Även fast hon sa "Jag kommer inte bli arg om det händer någonting, meddela mig så hjälper jag er istället". Jaha, tänkte jag då men det kommer aldrig hända iallafall. Men nu hände det. Igår ställde jag min kamera på mitt nattduksbord och så idag, tidigt på morgonen, så vaknade jag av ett dunk. Då hade jag (fyfan vad jag är osmart) puttat ner kameran från nattduksbordet i sömnen. Ja, fattar ni? Om jag tar sönder den där jävla kameran så måste jag betala 11.000 kronor och det är inte ingen hit för min plånbok. Jag kollade på kameran och såg en stor jävla spricka. TUR som var så var det bara UV-filtret som hade gått sönder och inte objektivet. Förstod ni hur tur jag hade eller!? Mitt hjärta slog i 150 och jag var så jävla rädd. Nästa steg är bara att VÅGA ringa Anna och fråga vart hon har köpt det där UV-filtret för jag måste köpa ett nytt. Men vågar man göra det på helgen? Gah, jag väntar nog i några timmar och sen gör jag det. Jag hatar mig själv just nu! :(

Aja, back to...life. Mattias var tvungen att stiga upp tidigt för att han ska sälja bullar utanför coopen. Han klass ska samla ihop pengar till en studentskiva det är därför. Jag kunde inte somna om efter att vi hade gått upp så nu sitter jag här. Idag ska jag jobba från 13-17 och sen åker jag hem och softar. Det är lördag och snart är det måndag igen. Tiden går så snabbt. Nu ska jag fortsätta surfa...vi hörs sen :)

R.I.P UV-FILTER :(


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback