Slut i kroppen

Det blev ingen kopp kaffe och det blev ingen vila. När jag står där i köket och ska göra kaffe så ser jag världens jävla disk. Jag har precis fyllt på vattenkokaren men tänker att "Nej, fyfan för att det ska se ut såhär". Det såg verkligen ut som värsta soptippen. Så jag tänkte att jag skulle vara lite snäll mot pappa så att han slapp ta all disk så jag ställde mig och diskade. Nu har han kommit hem och ska jag göra mat så jag drog mig därifrån. Resten av disken får han ta, hah! Jag känner mig helt slut i kroppen efter skolan och allt. Nu ska jag lyssna på musik och fixa lite och sedan ska jag äta middag. Till middag blir det Tacos, muuums ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback