Skulle kunna äta en hel ko

...så hungrig är jag. Min pappa kom nyss hem men han springer runt och pratar i telefon. Han bad Jocke (storebror) laga mat men jag tror inte han reagerade. Pappa sa någonting om falukorv så det blir antagligen falukorv och makaroner till middag. Blä? Äsch, det är ju mat och jag äter nästa vad som helst just nu. Hm, jag undrar vad som kan dämpa hungern. Lite mat kanske. Kanske skulle man själv ta intiativet och laga maten. Maaaaaaat!

Klicka på annonsen, snälla!

SoChic.se

Klicka på annonsen, snälla!

...jag lovar, du gör min dag om du klickar på annonsen. <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Tack,inte så seriös,haha. Fin blogg!

2010-09-06 @ 18:28:44
URL: http://appolonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: ja lite tråkigt faktiskt. jaså? usch ja, det är trist! tack ;)

2010-09-06 @ 19:10:17
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback