Redigerar bilder istället för pluggar

Sitter vid datorn i skolan å' redigerar bilder istället för att plugga till provet som är om någon timma. Det är inte smart me jag orkar inte plugga. Jag kommer ändå inte klara det så ja. Ni vet frågorna jag svarade på? Jag har typ svarat fel på en del av dom och det känns inte bra. Vi får hoppas att jag klarar provet, hehe. Nu ska jag fortsätta redigera bilder. Önska mig lycka till på provet.

Här är en bild jag redigerade alldeles nyss, vad tycker ni?:)




Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej. Jag har en fråga på min blogg och jag skulle bli så glad om du kunde svara på den? :) MVH KILLENMEDSTIL :D

2010-09-16 @ 14:33:00
URL: http://killenmedstil.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback