Pannkakor till lunch

Jag har precis tagit mig en paus fårn pluggandet och ätit lunch som bestod av tre pannkakor med äppelsylt på. Det var mumsigt och mättande så nu orkar jag plugga lite till. Jag har många frågor att svara på "som kan komma på provet" och alla handlar om politik. Vem fan orkar svara på såna frågor? Jag är inte insatt i det där så jag har svårt att svara på frågorna. Men! Jag ska kämpa så nu ska jag plugga vidare. Senare blir det bio med pappa och Vincent. Vi får hoppas att Mattias hänger med också, jag har ju ändå lovat att jag ska bjuda honom eftersom han är pank ;)



Ps. Bilderna jag ska ta (på mig själv och kameran) är omöjliga att ta själv. När jag ska ta bild på mig själv blir bilden för seriös och jag ser ut som ett smilefreak. Det är verkligen inte gulligt. Bilden på kameran måste jag ta imorgon eftersom jag inte kan ta kort på min egen, hehe.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback