No internet

Förlåt för att jag inte uppdaterade efter att jag hade kommit hem efter promenaden men jag hade inget internet. Men nu har jag internet så nu ska jag skriva några inlägg för er skull.

Promenaden var iallafall jättemysig och vi fikade och handlade på köpet. Jag köpte även jättesöta trosor som sitter perfekt och är sköna. När vi kom hem så fortsatte vi vara ute fast på tomten. Vi ska till tippen och kasta massa saker nästan lördag så vi städade på tomten och hittade saker som skulle slängas. Sen började mamma laga mat och då tänkte jag "Hm, kanske skulle man ut och springa lite...". Så jag drog på mig "joggingkläderna", t-shirt och mjukisbyxor, och drog iväg. Jag känner mig så himla duktig och det är faktiskt nu ni ska skriva att jag är duktig. Om jag får sådana kommentarer så kommer jag nog fortsätta. Hehe. Jag har precis tagit en dusch och satt på mig kläder. Nu ska jag äta middag och efter det ska jag fixa mig. Ikväll ska jag till Mattias och mysa...även fast han är sjuk, så det så! ;)

Vi köpte en boll till Celi för 10 kronor inne på Willys och hon älskade den. Vi tvekade på att köpa den så det var väll tur att vi köpte den. Eller vad säger ni ;)




Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback