Lovely moments

Har precis spenderat några timmar med min pöjk. Han stack nyss men innan hade vi det jävligt mysigt. Vi har bland annat gått en promenad till Mölnvik med min far och min väldigt långsamma lillebror. Vi skulle panta flaskor och pappa ville köpa fikabröd. På hem vägen tröttnade vi på min lillebrors långsamma gång så vi gick hem före dom. Dessutom var det vrål kallt. Vi missade dessutom 10 minuter av Idol, INTE okej. Haha. Efter Idol gick vi in på mitt rum och ja, blablabla. Hehehe :] ♥

Nu ska jag göra en läxa lite snabbt och sen ska jag gå och lägga mig. Förlåt för den kassa uppdateringen men imorgon kommer det nog mer in på bloggen ;) Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Inte? Tycker alla citrusfrukter doftar wünderbar haha! Pluggar till ekonom med inriktning retail management :) Fun times!

Postat av: Anonym

Haha jaduu jag har ju bara läst det nu i en månad, men än så länge har det gått bra iaf :) Tror inte man behöver ha MVG i matten, det är ganska enkel matte som används bara + - / * . inget komplicerat :) Än...

Jodå mandariner är gott men vindruvor vinner kampen haha! sov gott!

Postat av: Anonym

sv: haha jag vet.

2010-09-29 @ 23:27:49
URL: http://nineetcetrax.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, tack. Ja, motivationen bara finns där just nu. Men det kommer och går. ;)



För att få bättre kondition så är det inte nödvändigt att du måste springa/jogga hela tiden.



Ta raska promenader så ska du snart känna skillnad! Det tar ungefär 5-10 minuter att komma in i andningen, så ge inte upp innan dess. ;)



Klä dig lager på lager, då kan du lätt ta av dig något plagg om det blir för varmt. En mössa på huvudet är alltid ett plus. ;)

2010-09-30 @ 07:00:53
URL: http://hheartbeat.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: nej, det kan jag inte säga att det är ;)

2010-09-30 @ 10:18:34
URL: http://ijasgarderob.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback