Jävla mardröm!

Jag vaknade någon gång kl 05.00 imorse av världens lävla mardröm. Jag drömde att jag blev jagad av en psykopat som försökte möra mig. Hon var äcklig, hade stripigt hår och gula tänder. Att hon hade en stor kniv i handen gjorde det inte bättre. Jag försökte springa men det gick inte för mina ben var som slime och jag var så himla rädd. Det var så jävla läskigt. Haha. Jag trodde att hon var i mitt rum när jag vaknade så jag vågade inte somna. Så jag gick ut för att hämta Celi så att hon kunde sova med mig (HAHAHA) men mamma ville ha henne för hon frös så mycket. Det var bara att gå och lägga sig igen och försöka somna om. Tillslut gjorde jag det men det bidrog till att jag är astrött just nu. Blää. Jag har iallafall ätit frukost nu så det är jag klar med. Jag ska bara fixa mig lite och sen bär det av till skolan. Tjulalula! ;)



Juste! Idag är det matteprov. Önska mig lycka till är ni snälla (a)

Kommentarer

Postat av: Anonym

sv; Jo faktiskt, man slapp ju riktiga lektioner dessutom ;)



Jag hatar drömmar man inte kan springa i :p

2010-09-29 @ 15:28:00
URL: http://omgsocrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde se filmen även om den är fransk. Bus Palladium. Kram/FAB

2010-09-29 @ 15:42:03
URL: http://fabs.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback