Jag kan inte rita!

Jag kan inte rita! Jag kan inte rita! Jag kan inte rita! Jag förstår inte hur läraren tänkte när hon sa åt oss att rita en illustration. Jag kan ju knappt rita en streckgubbe. Jag har försökt nu jättelänge men jag kan knappt få ihop något bra. Jag har valt Vrede av dom sju dödssynderna och visst, det är bara rita någon som är riktigt arg. Men för mig är det inte så lätt. Speciellt inte med alla dessa detlajer, näsa, mun, ögon, öron, fingrar. Grrr!

Låt mig visa er min finfina *host* teckning. Det ser ut som om en 3 åring har ritat den ;)



Omg, det är nu man verkligen ser hur hemsk den är. Pinsamt!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag kan inte ens rita sådär :(

2010-09-06 @ 18:01:27
URL: http://energibollen.tumblr.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback