I love mandariner

Har precis kommit hem från skolan och sitter och äter en mycket god mandarin. Jag måste bara på berätta hur mycket jag älskar mandariner. Mandariner är så gott att jag skulle kunna äta hur många som helst per dag. Dom är så saftiga och lagom sura. Men en sak ska ni veta! Om dom är äckliga, mjuka och tråkiga i smaken så går dom fet bort. Iallafall. Skolan gick bra. Jag var dock jättetrött så mina kompisar klagade på att jag var för osocial. Men matteprovet gick bra, inte jättebra men bra. Det betyder alltså att jag kommer få ett G om jag har tur. Hihi.

Mattias sa precis att han var på väg hit så snart kommer min älskade pöjk och myser galet med mig. Jag förväntar mig en massa pussar och kramar. Jag hoppas han hörde mig där. Nu ska jag göra te och vänta på pojken min.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Mandariner är nästan lika bra som vindruvor. Men bara nästan haha!

Postat av: Anonym

Haha okej då :) De ligger nära, mandariner luktar iaf väldigt gottt och mkt mer än vindruvor :) Pluggar pluggar och står i, inget spännande alltså haha! vad gör du då?

Postat av: Anonym

Ja, det är skönt så att man kan spendera kvällarna med att chilla :)

Jag går i rask takt på min runda samt att jag klämmer in att springa i trappor också. ;) Tar ungefär en halvtimma. Ska snart öka på genom att springa i uppförsbackarna. Enbart för att öka konditionen. ;)

Tack så mycket :)

2010-09-29 @ 19:37:09
URL: http://hheartbeat.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jag jobbar som servitris på en laxrestaurang :)

2010-09-29 @ 22:30:01
URL: http://ijasgarderob.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback