I found my myströja! :D

Efter skolan gick jag som sagt till Nacka Forum och shoppade lite. Jag hittade ett vitt linne och en skön myströja som jag har letat efter. Ni får se den lite senare för just nu har jag inte tid. Just nu är jag med Mattias och vi har precis ätit mat. Och jag hade tänkt vara med honom och så bloggar jag sen. Han sticker efter Idol som slutar 21.00.

Men nu ska jag njuta av some kisses and hugs. Vi hörs snart igen! :)

Här är en bild jag tog under lektionen. Ni får veta sen vad det var vi skulle fota...;)




Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: hääärligt! :D joo det är bra :)

2010-09-27 @ 19:19:46
URL: http://amandaliindqvist.blogspot.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback