Godmorgon folket!

Jag har precis ätit frukost och sitter ju nu och lyssnar på musik. Det är bara jag hemma så det känns lite ensamt men mamma kommer hem kl 15, toppen. Innan det ska jag försöka bränna ner huset, hehe...nejdå. Men när hon kommer hem ska jag göra en läxa med henne. Man ska intervjua en förälder om deras skolgång, suck. Idag är jag inte lika förkyld längre och jag hoppas att det håller. Jag orkar nämligen inte vara sjuk längre för jag kommer efter i skolan och det är inte bra. Nu ska jag försöka piffa till mitt rum lite, det ligger verkligen saker överallt. Sedan ska jag ta en dusch och lyssna vidare på musik. Hm, vi får hoppas att Mattias kommer sen för jag saknar honom enormt! :/

Let's clean the f*cking room!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback