FREDAG

Vaknade för en timme sedan och bara strövat omkring i huset. Idag är solen uppe och då är det extra mysigt på morgonen. Jag valde att stanna hemma från skolan idag för att jag kände att jag inte orkade. Jag skulle gå runt som en zombie, inte kul. Jag har försökt göra mannagrynsgröt till mig i en halvtimme nu men det går inte. Gröten blir som en soppa och det ser inte särskilt gott ut. Jag förstår inte varför det blir så för det gick ju förut. Konstigt. Aja, jag fick göra mig två mackor istället och dricka lite vatten. Det gick ner de också. Nu tänkte jag klä på mig och så för att vara beredd på dagens alla händelser. Jag vet inte riktigt än men jag tror att jag, mamma och Maximus ska gå ut på en promenad snart. Vi får se hur det blir senare! ;)




Ps. Jag har världens träningsvärk från igår. Känner mig helt död!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback