Första provet avklarat

Jaha, då var första provet avklarat och det känns bra. Jag kommer iallafall inte få ett IG eftersom jag var där, svarade på alla frågor och gjorde mitt bästa. Han tyckte att det såg bra ut när jag var klar och med lite tur kanske jag får ett VG. Heh. Jag har precis kommit hem och jag vill bara säga att det blåser som fan ute. Man blåser typ bort och det är så jävla kallt. Jag hatar det här vädret, det är verkligen inte roligt. Just nu är jag ganska trött och vill helst av allt sova men jag ska hålla mig vaken. Jag tror jag ska göra mig en kopp kaffe.

Hur har eran dag varit so far? ;)




Saknar Maximus så in i norden! :(

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback