Europe idag

Godmorgon!


Sitter just nu i pojkvännens soffa och kollar på nyheterna. Inte så värst roligt men det är bara det man orkar göra på mornarna. Idag börjar jag 09.30-40 och därför måste jag sticka snart. Pojken ska hänga med mig till skolan för han börjar senare. I skolan ska vi köra en debatt typ hela dagen och det känns som om det kommer gå åt helvete för jag är så jävla trött. Hm, Felicia kan nog pigga upp mig på ett eller annat vis. Och efter skolan blir det belöning efter gårdagens prov. Europe spelar på Grönalund och jag kommer självklart vara där med mina fina vänner och pojkvännen.

Nu ska jag borsta gaddarna och fixa till mig lite. Hoppas det inte är lika kallt som igår för jag frös ihjäl. Vi hörs efter skolan boys 'n' girls ;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback