En aning bättre

Idag känner jag mig en aning bättre. Jag var hos Mattias tidigt idag för att prata ut. Ingen kommer någonsin förstå sig på vårat förhållande. Tillsammans, inte tillsammans, tillsammans...jag vet inte hur många gånger vi har gjort slut. Men vi får väll hoppas att det blir bättre den här gången. Jag kan bara inte släppa honom. Jag får panik utan honom. Han är min första och enda pojkvän. Det skulle nog blir svårt för mig att gå vidare om han gjorde slut.

Men nog om det nu. Nu ska jag försöka vara gladare. För övrigt har jag precis ätit på äggmackor och om det var gott. Nu sitter jag och lyssnar på all möjlig musik och sjunger med så gott jag kan. Jag ska försöka städa mitt rum så det ser något finare ut för jag pallar inte ha värsta röran här.

Vi hörs om någon timme! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback