Besök på Riksdagen

Just nu sitter jag i skolan med Felicia vid min sida. Vi har lunch och snart har vi mentorstid. Jag är as trött och har typ ingen kraft alls. Men allt fungerar som sagt med Felicia. Efter mentorstiden ska vi till Riksdagen på Samhällskunskapen. Jag var där i 9:an så jag vet redan hur det är där men det blir chill ändå. Vi slutar förhoppningsvis tidigare. Efter skolan får vi se om mamma möter upp mig i stan (jag ska fråga henne) och shoppar lite. Jag måste ha någonting varmt för tusan, man fryser ju ihjäl i den här kylan.



Nu ska jag umgås med mina homies. Vi hörs när jag kommer hem ! :]


Kommentarer

Postat av: Anonym

vet :/

2010-09-23 @ 13:26:05
URL: http://verbanac.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback