Vart inte som jag tänkt mig

Dagen vart inte som jag tänkt mig. Jag och Mattias åkte hem till mig och åt lunch. Därefter gick vi ner till Mölnvik och fikade. Sedan gick vi hem och hemma så mådde Mattias helt plötsligt dåligt så han har åkt hem. Jag trodde att jag skulle spendera kvällen med Mattias men så blev det inte. Men jag har precis ätit middag nu och snackar med Tess. Vi ska göra något och jag kanske sover över hos henne. Nu ska jag fixa lite och sen ska jag hämta henne i Mölnvik. Vi hörs senare eller imorgon! :)♥


Jag hann måla om naglarna idag. Jag gjorde det medan pappa var borta, han hatar nämligen lukten^^

Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: heejsan! Jodå det är bra själv då? :D

2010-10-03 @ 00:10:57
URL: http://baalkangirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja jag vet :D du kan hitta dom på ASOS :D

2010-10-03 @ 13:32:42
URL: http://rockhop.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback