Varför måste man vara så fin?

Idag slutar vi tidigare från vår enda lektion och därefter har vi skolfoto. Yes, idag är det skolfoto och då måste man vara fin. Fula kläder, en ful grimas eller hår som står åt alla håll kan förstöra precis allting. Skolfotot måste bli perfekt annars blir man mobbad. Men varför måste det vara så för? Jag orkar faktiskt inte klä ut mig till clown så fort jag ska ställa mig framför kameran. Bara för att man ställer sig framför en kamera behöver man ju inte ändra på sitt utseende. Aja. Jag har inte gjort ett skit åt mitt utseende. Ett par vanliga svarta jeans, en lite finare blus, mascara och lite rouge. Det sistnämnda vet jag inte varför jag la på. Det bara blev så. Det blev ingenting speciellt.

Vad tycker ni om skolfotot? Do you like it or not?;)



Kommentarer

Postat av: Anonym

Du behöver inte bry dig om ditt utseende. För du är redan hur jävla snygg som helst! . Jag älskar dig verkligen för den du är. Att du är vacker, är bara ett stort + i kanten. Och man ska inte ändra på sig för att de är skolfotto. Man ska vara sig själv. Det är snyggast. :) puss älskling, älskar dig!

2010-10-18 @ 12:10:43
Postat av: Anonym

2010-10-18 @ 16:21:43
Postat av: Anonym

Du är så himla fin gumman! <3

Sv: Jag Går ju i en skola i Norrköping, så där bor jag nuförtiden, åker hem till Gustavsberg varranan/varje helg, lite olik :) Kram på dig <3

2010-10-18 @ 16:23:50
URL: http://svenzon.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback