Stilleben

Har precis haft lunch och åt för första gången skolans pannkakor. Dom var väll helt okej men absolut inte lika goda som pappas. Innan lunchen hade jag Estetisk Verksamhet och där fick vi två timmar på oss att rita ett stilleben. Vi skulle ha med oss gosedjur och sedan skulle vi få ett tema till hela bilden. Min grupp fick temat "Familj" och det gick rätt så bra. Det där med skuggningar är inte min grej riktigt. Jag orkade inte bry mig på slutet så det blev väll lite halvtaskigt. Snart har vi sista lektion, Digitalt skapande och där ska i framkalla våra bilder som vi tog på Skansen igår. Just nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja.


Ett typiskt stilleben. Stilleben är när man ritar av saker...

Efte lektionen ska jag rusa hem och lägga mig i sängen. Jag känner mig sjuk och är jättetrött :/


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback