Söndagskväll

Just nu sitter jag inne i ett litet rum vid pappas dator. Jag fick kämpa för att få sätta mig här så var glada nu. Iallafall. Middagen och efterrätten jag käkade hemma hos Mattias var jätte god. Dock kändes det som om vi satt där jätte länge och sällskapet var socialt men samtalsämnena var bu. Efter middagen stack jag hem och mötte pappa på vägen som hade varit och lämnat tillbaka en film. Väl hemma satte jag på datorn men fick dock inget nät (det är därför jag sitter vid den här datorn) så istället gjorde jag mig lite te. Sen kom jag på att ett bad skulle vara myspys såhär en söndagskväll så jag smög in där. Tappade upp ett badkar, drack mitt underbara te och läste en spännande bok. Boken heter Darling Jim och handlar om en moster och hennes två systerdöttrar. Mostern tros har torterat och mördat systerdöttrarna i hennes hus. En kille försöker reda ut myseriet och...damdamdam, jag har inte kommit längre. Det tråkiga är att jag inte kan läsa boken när jag ska lägga mig för den är för läskig. Så jag måste alltid vänta tills jag sitter på bussen på väg till skolan. Ett perfekt tillfälle att läsa en rysare.

Aja. Nu är jag iallafall uppe från badkaret efter lite störande av en lillebror. Men det är bra för Mattias kommer hit snart och sover över. Innan det ska jag göra mig en till kopp te och typ käka något. Nu ska jag torka mitt hår och sätta på vattenkokarn. Jag hoppas att ni har haft en underbar dag. Förlåt för att min uppdatering har varit usel men den blir bättre nu till nästa vecka. Imorgon ska jag och min klass iväg till skansen och fota analogt...så jävla coolt ;) Vi hörs imorgon och så länge säger jag godnatt! ♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: kul hittade du något fint ?? :D

2010-10-03 @ 19:56:05
URL: http://rockhop.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: synd :( hoppas du hittar något nästa gång.

tack desamma !

2010-10-03 @ 20:09:04
URL: http://rockhop.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Tack, han är min ögonsten! :)

Min helg har varit fantastiskt rolig eftersom att min lillebror älskar att showa och bjuda på sig själv, så man har fått ett antal goda skratt. :) Hur har din helg varit då?



Kul med skansen ;) jag och min klass var där i förra veckan och kikade på en gammal folkskola.

Darling Jim verkar vara spännande och jag skulle inte heller våga läsa den på kvällarna. ^^

2010-10-03 @ 20:55:14
URL: http://hheartbeat.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jo det har varit helt okej, själv då? :)

2010-10-03 @ 21:29:36
URL: http://baalkangirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi okej! :) Jag mår kanoners, för första gången på

väldigt länge haha! Kan inte du svara på dagens fråga?:)

2010-10-04 @ 00:51:46
URL: http://morgans.nu

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback