Pappa på burk

Godmorgon sötnosar!:)

Nu är det höstlov och jag ska njuta för fullt. Igår startade jag höstlovet med en riktigt trevlig kväll med älsklingen. Vi hade bestämt oss för att gå på bio och äta ute. Vi åkte in till stan efter skolan och köpte biljetter till filmen Pappa på burk. Vi hade en timme på oss att äta så vi satte oss på en thairesturang åt gott. Sedan gick vi till biografen och satte oss och väntade. Jag hatar den där eviga reklamen som är innan filmen. Iallafall, hehe. Filmen var lite knasig men otroligt bra. Den handlar om en kille som är hemligt förälskad i sin bästa vän. Kompisen bestämmer sig helt plötsligt för att skaffa barn genom insemination.Killen får tag på donatorns sperma och byter ut den mot sin egen. Sedan får han leva med att det bara är han som känner till att han egentligen är pappa till hans bästa kompis son. Som sagt, lite knasig film men den är otroligt bra. Jag rekomenderar den faktiskt :) Efter det åkte vi hem till mig och kollade på en film. Och sen vart det godnatt, gud så trött jag var! ^^

SF Bio: Pappa på burk

Jag och Mattias vaknade för inte så länge sen och åt frukost. Just nu är han hemma och duschar och så. Senare idag ska släkten inkl. min familj om Mattias hem till farmor och farfar och fira min farbror. Han fyller något med 20 och det blir säkert middag och tårta som vanligt. Jag kan passa på att säga grattis till honom, grattis Daniel!:)



Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback