När kvällen faller inpå

Var nyss ute och fotograferade lite med kameran. Jag tog en bild och gick in igen. Knasade lite med kontrasten och fick detta slutresultat. Vad tycks? Medan ni kommer med miljontals kommentarer om min älskade bild ska jag gå och göra te. Sedan kommer jag ladda upp fler bilder för att få reda på vad ni egentligen tycker om mina foton.

Jag vart lite desperat efter ett foto att redigera så jag bara tog en. Vad tycks?:]

- Sjäv tycker jag att den vart lite mörk men ändå fin på något sätt. Jag tycker den representerar denna fina kväll. Lovely!



Kyss i nacken!


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: det är ett mineralpuder. Loreal Paris True Match Minerals, heter det =)



Riktigt fin bild måste jag säga!!

2010-10-28 @ 20:44:27
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt nice faktiskt!!!

2010-10-28 @ 20:51:36
URL: http://gabbic.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback