Inte rättvist!

Jag sa att jag skulle tvinga pappa att följa med och köpa en träningscykel åt mig. Men lyckades jag?...Nej. Pappa är nästintill omöjlig och han orkade inte idag. Han som har värsta fetfeta lönen har köpt en gymkort som han inte ens använder. Och jag med som sparar pengar för att kunde spendera dom senare i livet måste kämpa för att få kunna träna. Det jag vill säga är att jag har motivationen men inte han. Dumma papi!

Aja, jag bevisade iallafall att jag ville träna och gav mig ut på en runda för att protestera. Jag vill ha en träningscykel, så är det bara! Hehe. Jag har precis duschat och gjort mig fräsch. Kände mig som en gås innan duschen. Söndagar är så himla sega. Nu ska jag vänta på middagen som mamma står och lagar just nu.


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha, du kan få en träningscykel av mig :P den står typ bara ivägen ändå...

2010-10-24 @ 18:04:38
URL: http://waynoway.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback