Harry Potter - kväll

Jag och Mattias har varit med varandra sedan jag slutade skolan. Han mötte upp mig i Mölnvik när jag slutade och sen gick vi och handlade med mamma. Vi skulle hjälpa henne och köpte även godis. Vi åt tacos till middag och vi såg även lite av Idol. Dock har det börjat bli jävligt segt och tråkigt så vi såg bara 20 minuter av spektaklet. Istället har vi en Harry Potter - kväll där vi kollar igenom alla Harry Potter filmerna. Dom är ju jäkligt bra så det gör ju inget att man redan har sett dom. Vi har haft en liten paus för att Mattias skulle pissa men nu ska vi se Flammande Bägaren.



Nu ska jag mysa med Mattias. Ha en underbar fredagskväll! :]♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: jo det är bara bra med mej :D sj då?

göra ngt kul denna lördag? :b



harry potter äger :D

2010-10-23 @ 09:44:04
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt när det bara är tjejer som får lämna idol tycker jag. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-23 @ 17:36:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback