Gratisbio - mycket nytt!

Jag har inte varit inne på www.gratisbio.se på jättelänge. Så när jag loggade in idag så var det första jag såg att jag hade 2290 poäng eller något sånt. Jag tänkte att det kan ju inte stämma eftersom jag bara hade 70 poäng senast jag var inne. Men sen förstod jag, dom har gjort om jättemycket. Dom har en helt ny sida med fetaste layouten. Den är ascool till skillnad från den dom hade förut. Om ni blir medlem nu kan ni se den och även börja tjäna poäng. Och om ni tjänar poäng så kan ni även lösa in det mot biobiljetter, presentkort och annat roligt.

Bli medlem nu, få en rolig upplevelse och tjäna även på det. Det är så mycket roligare än vad ni tror! ;)

Gratisbio.se

Klicka på bannern så slussas ni vidare!:)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback