Gör bara inte fel nu för då går allt åt helvete!

Haha. Att framkalla en film i mörkerrum var verkligen inte det lättaste. Jag orkar inte förklara hur man gör och hur det går till men det var verkligen jättesvårt. Inte just själva framkallningen för det kan man göra i ljus men att sätta på filmen ska man göra i en sorts rulle i mörker. Jag och Frida gjorde fel en gång i mörkerrummet och fick göra om. Men det gick bra tillslut och det var jätte roligt. Vi får se dom färdiga resultaten på måndag. Men vem orkar vänta? Man vill ju se nuuu!



Nu är jag hemma. Blev lite hungrig så tog en banan, mums. Nu ska jag göra lite te och vänta på Mattias. Jag ringde mamma efter skolan och hon lovade att Mattias fick sova över idag. Vi får se vad pappa säger :S


DrLove.se

Klicka på bannern! ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha det är jättekul! :D Det svårast tycker jag är att få bort "korken" på rullen ^^

2010-10-05 @ 21:31:11
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback