Godmorgon!

Hehe. Idag blev det verkligen jobbigt på morgonen. Vi hade ställt klockan och så för att komma upp i tid men vi somnade om. Dock var vi så trötta på morgonen och ville bara sova så vi fick lite bråttom. Vi vaknade upp en halvtimme innan vi skulle gå till bussen så vi fick äta frukost och fixa oss i rekordfart. Tur att jag hann i tid till skolan iallafall. Snart ska jag ha Arbetssätt och lärande och hade alldeles nyss matte. Jag tror den här dagen blir rätt chill om det inte visar sig att vi har SO sista lektionen. Jag skulle fan inte palla det. Nu ska jag gå till lektionen men vi ses senare! :)

Det såg ungefär ut såhär. Vi var as trötta! ;)




Kommentarer

Postat av: Anonym

ja det gick jättebra! är så himla roligt med zumba :D

2010-10-28 @ 12:06:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback