Go Sassa!

Först och främst. Förlåt för den super dåliga uppdateringen...men jag har varit kinda busy. Men det är ingenting jag kan göra åt nu.

Mattias sov ju över hos mig igår och idag började jag 09.40. Så när jag åkte till skolan så åkte han hem för han började vid 13.00 någongång (lyckost!). Första lektionen var matte och sen flöt dagen på med samhällskunskap, lunch och svenska. Idag hade jag med mig matlåda (vuxenpoäng tack!) för jag vägrade äta i matsalen. Man tröttnar så himla fort på det som finns där.

Men iallafall. Efter skolan orkade jag inte gå till bussen så jag gick till pappas kontor igen och väntade på honom. Medan gjorde jag klart en grej som egentligen skulle ha varit klar på sista lektionen idag. Efter några kladder (av text) så skulle vi helt plötsligt gå hem. Jag hade glömt bort tiden helt och hållet, hehe. Pappa och jag åkte därefter till Systembolaget för att köpa några bärs och sen åkte vi hem.

Jag har precis ätit och sitter nu och lyssnar på musik. Ikväll blir det myspys med älskling framför Idol. Jag får bara inte missa Sassa. Hon är magisk och ska vinna hela Idol :]

Så vad ska mina läsare göra ikväll? ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback