Gamla vanliga inlägget

Jag och min otroligt underbara klass slutade 15.30. Alla var helt speedade sista "lektionen" så det var inte riktigt någon riktig lektion. Men läraren tyckte att vi var duktiga så vi får väll tro på henne. Dom andra lektionerna var också soft. Jag hade matte, samhällskunskap, lunch och svenska. Och om någon vill veta så delade jag foccacia med Felicia till lunch. Så jävla gott och så jävla länge sen.

Efter skolan mötte jag upp mamma i Mölnvik och vi gick och handlade. Jag fick med mig lite godis till ikväll som jag håller på att äta upp just nu. Inte bra. Jag som trodde att jag hade lärt mig att inte äta godis innan maten. Till mat blir det tacos, juvligt. Efter maten ska jag dra till Mattias och myspysa. Han har köpt en mycketmycket god sak som jag tyvärr inte kan skriva ut här i bloggen.



Hur blir eran fredagskväll då? Partyparty eller?;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback