Fotografering

Festen var helt okej. Släkten var samlad och alla hade roligt. Daniel var glad i hatten och fick massor av presenter. Tårtan, maten och allt det goda var helt enkelt as gott. Jag tror Daniel hade en superduper dag igår. Gårdagen för mig slutade med att jag mötte upp Mattias i mölnvik efter festen och vi gick hem till mig. Där käkade vi godis, myste och kollade på en film. Sedan gick vi och la oss och snackade en stund.

Idag ska jag på en fest till. Den här gången är det min syssling Saga som fyller 2 år och vi ska fira henne med tårta kl 15.00. Innan dess så ska jag och Mattias ut och fotografera lite till en uppgift jag har. Nu ska jag borsta tänderna lite och sen ska vi bege oss mot fotograferingsplatsen. Vi hörs senare!;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

tjena, hur har ditt veckoslut varit då ? =D

2010-10-31 @ 10:31:55
URL: http://twilightktr.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback