FLAVOUR

Övrigt om dagen som flöt den på som vanligt efter föreläsning. Hade mentorstid och samhällskunskap och på samhällskunskapen så tittade vi på en film som var rätt chill. Efter skolan åkte jag hem men på vägen kom jag ihåg att Mattias skulle till tandläkaren så jag överraskade honom med att stå och vänta utanför. Han blev superglad och var allmänt gullig, åh ♥ Efter det tog vi samma buss hem men jag gick av vid min busshållplats. Han lovade iallafall att komma ikväll och pussa på mig, hihi. Håkan Hellströms signering...jag vill gå på den men orkar inte. Dessutom är det nog lite försent nu. Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Jag har precis skickat in mina läxor och jag tror det är mat snart. Men...kyss!♥

 


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback