Fan vad störande!

Vaknade av att telefonen ringde som en jävla dåre. Jag väntade och väntade på att mamma skulle svara för att få tyst på helvetet. Men det var ingen som svarade så jag springer upp snabbt och upptäcker i förbi farten att det är jävligt kallt. Jag tar tag i luren och när jag säger "Hej, det är Josefine" med min sömndruckna röst så lägger människan på. Riktigt irriterande ska ni veta! Har ni också varit med om det?;)

Iallafall. Idag är det måndag och ny vecka. Först och främst ska jag till skolan och vara med på en genomgång. Vi ska få reda på den nya uppgiften. Det analoga är över nu, hehe. Jag tror inte den tar så lång tid och jag hoppas vi får sluta tidigare. Efter det ska jag hem och prov-fota lite till den nya uppgiften. Det är inte så att jag är helt väck om den nya uppgiften. Lite vet man ju om den. Senare under dagen kommer nog Mattias förbi och pussar lite på mig.



No makeup...omg!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback