Brrr!

Inte nog med att det är svinkallt ute så är det svinkallt i mitt rum. Jag sov hemma hos pojkvännen igår och då tyckte pappa att han kunde stänga av mitt element. "Det är ju ingen där, så varför ska man ha på elementet? - jag förstår absolut hur han tänker och beundrar honom för att han tänker på miljön. Men att det är kallt i mitt rum bidrar bara till tankarna att dra sig mot badkaret och lägga sig i och njuta. Och att bada och använda vatten är inte heller bra för miljön. Med det här sagt vill jag säga att jag fryser häcken av mig och tänker dra mig mot ett varmare rum. Och...om inte Jocke duschar så ska jag ta mig en varmdusch. Min kropp är helt blå, lite scary sådär :S

Och vet ni vad, det regnar fortfarande! ;)




När jag ser denna bild vill jag bara säga "Hejdå Sverige!" Jag måste utomlands innan jag tar livet av mig!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback