Bananen fixar allt (hahah?)

Hej!

Jag har precis kommit hem ifrån skolan och fan vad skönt det känns. Under hela skoldagen har jag vandrat runt som en sengångare. Jag har varit så himla trött och det är jag självklart fortfarande. Men jag tog nyss en banan och det ger energi så jag hoppas på att jag blir något piggare. Det börjar bli riktigt mycket nu på läxfronten och det oroar mig. Jag fick en läxa idag som jag snart är klar med så jag tänkte göra klart den så jag har det gjort. Sedan är det bara att vänta på mat och jag tror jag ska lägga mig i soffan och kolla på Förkväll som börjar kl 17.00. Sounds nice!


Den här läxan är ganska enkel så jag tror det går snabbt. Vi hörs!;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback