Vart finns det?

Min pojkvän och hans klass ska snart stå vid affärer och sälja lussebullar, knäck och pepparkakor. Anledning; dom vill få ihop pengar till en lokal när dom tar studenten. Ni vet, studentmiddag och den historian. Iallafall, så jag och han ska baka nu på torsdag och nästa torsdag. Vi hade en konversation alldeles nyss om vad vi skulle baka och här kommer den;

Mattias: "Vi gör bara lussebullar. Baby<3"

Jag: "Nej, varför då? Jag älskar att baka pepparkakor!:(<3"

Mattias: " Älskling då. Det står att man måste göra degen dagen innan man bakar och jag har inte tid med det."

Jag: "Men va? Man behöver inte göra en egen deg. Vi kan väll köpa en färdig deg?:)"

Mattias: "Vart kan man köpa det?"

Jag: "Haha, va? Har du aldrig bakat eller? Dom flesta som bakar köper en färdig deg från affären."

Mattias: "Förlåt. Men jag..."


Min pojkvän är fan den, och jag menar det, gulligaste person på denna planet. Han vet inte ens att man kan köpa en färdig pepparkaksdeg inne på ICA. Love him! ♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hejsan :D hur mår du idag?

2010-11-24 @ 12:33:53
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: Mattias L

:( min hand i din.. var underbart. bilderna är allt jag har

2011-03-27 @ 23:51:21

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback