Varför finns kläder aldrig min storlek?

Jag har precis kommit hem från shoppingen. Mattias var tvungen att gå hem så jag är själv. Shoppingen gick bra och jag hittade ett par strumpbyxor som jag tyckte var jättesnygga. Problemet var bara att dom inte fanns i min storlek. Så himla störande. Varför finns kläder aldrig i min storlek när jag så gärna vill ha dom? Grrr! Men jag hittade iallafall en tröja på rean för 50 lappen som var rätt så snygg. Jag ska visa upp den lite senare. Jag och Mattias åt även lunch där och vi åt pizza. Jag tog smart nog en barnpizza för pizzorna var jättestora och en barnpizza kostade mindre. Hehe, dessutom var pizzan full av ost, lite vidrigt blev det.

Efter shopping i 4 timmar åkte vi till Maximus dagis för att hämta honom. Mamma jobbar och pappa slutar så sent så jag ville vara lite snäll och hämta honom. Idag hade dom haft en trolldag så alla barnen var utklädda till troll när vi kom dit. Jättegulligt!:D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback