Vad gör man idag då?

Det är frågan. Vad gör man en sånhär dag? Det regnar, man fryser, man har träningsvärk sen i fredags och man pallar verkligen ingenting. Vad gör man då? Ingenting låter jag tråkigt men det är nog sanningen. Pappa är smått drogad av sin hostmedicin så han kan inte köra mig någonstans, som jag skulle vilja.

För att ni ska ha någon uppfattning av vad jag kommer göra idag så kommer det en lista på vad jag behöver göra eller funderar på att göra.

1. Plugga till ekonomiprovet som är på fredag/
2. Städa mitt rum som ser ut som en svinstia/
3. Plugga till del 2 på matteprovet/
4. Äta lunch/
5. Kolla på film/
6. Busa med Maximus/
7. Tvinga hit Mattias som också är ledig/
9. Ingenting/




Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback