Upp och hoppa!

Godmorgon alla bakfulla!

Hur var din lördag? Mycket alkohol och dans, engångsligg? Fick du en snyting eller två från den svartsjuka flickvännen eller pojkvännen? Äsch!

Idag är det söndag igen och jag har tillbringat morgonen framför tvn en liten stund. Jag åt frukost och kollade på Harry Potter som går rätt ofta på tv nu. Man kan ju undra varför...haha! Igår kväll planerade jag och mamma att vi skulle åka in till Nacka Forum och shoppa lite idag. Hon ska nämligen på julbord med sitt jobb snart och hon vill ha lite fina kläder. Frågan är bara om hon ska vakna någon gång, jag tror hon dygnade inatt...igen.

Hehe, vi får se vad som händer. Nu tänkte jag läsa lite bloggar och...vakna? ^^




Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback