Strömavbrott

Tjena folks!

Anledningen till att jag inte har skrivit är att jag har haft det lite jobbigt mellan mig och Mattias. Jag skrev ett inlägg om det förut men ni kanske inte förstod. Han lämnde mig men vi är tillsammans nu igen. Det är bättre nu men jag förstår fortfarande inte, varför gjrode han slut? Hans anledning gör ju galen. Dessutom var det strömavbrott i 5-7 timmar där jag bor igår. Igår var det snökaos och det var verkligen inte roligt. Det fanns ingen värme i huset så man frös ihjäl eftersom den lilla brasan i hsuet inte påverkade ett smack. Men när pappa kom hem med varm kyckling, julmust och bulle så blev alla glada. Innan hade alla legat i sängen, frusit och deppat. Man kan fan inte göra ett piss utan el. Pappa fick upp vårat humör men eftersom vi är ett gäng databördar så blev vi jätte ledsna över att strömavbrottet gjort så att vårt internet inte funkade. Men men, vi klarade dagen och jag tror att servicen från Bredbandsbolaget kommer hem till oss idag och hjälper oss.

Om dom inte kommer hem till oss idag så får ni ha förstående för att jag inte bloggar. Det är så himla segt det här! Hehe, men just nu sitter jag i skolan (trots allt) och snart börjar sista lektionen. Jag slutar 16.30 idag men jag ska försöka fixa så att jag slutar tidigare. Jag vägrar gå hem i mörkret!^^


Vi fick använda många ljus igår. Det kändes som om julafton var på ingång^^


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback