Shopping med pojkvännen

Godmorgon alla underbara!

Först vill jag bara säga tack för alla kommentarer igår. Ni gjorde mig superduper glad. Jag hoppas att ni fortsätter läsa min blogg. Hehe, iallafall. Gårdagen slutade med att jag och älskling gick och la oss på en gång. Klockan var nämligen 23.00 när han kom hit och pappa ville inte ha några ljud så vi var tvugna. Självklart respekterade vi det och gick och la oss. Men först lite myspys förstås ;)

Idag är det torsdag och det betyder att det snart är helg. Det betyder även att Höstlovet är slut snart och det känns inte bra. Jag vill att lovet ska vara föralltid. Men det gör det ju inte så jag ska försöka nyttja lovet på bästa sätt. Så idag ska jag och min pojkvän shoppa och äta lunch tillsammans. Jag ska försöka hitta ett par tjockare strumpbyxor och sen bara kolla runt.

Vad ska ni göra idag?:)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: inte så mycket än så länge, själv?:)

2010-11-04 @ 12:21:01
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

shoppa^^ det är roligt^^

2010-11-04 @ 12:32:48
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du hittar något!

2010-11-04 @ 13:23:36
Postat av: Anonym

Haha, tackar gumman!! ^^] lyckades faktiskt snärja mig en dagensblogg plats på Hallowwen tack vare den, så jag känner rätt nöjd, allt bra annars? kram

2010-11-04 @ 13:34:43
URL: http://mikico.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback