Nu är det jul igen

Igår var jag hos Mattias för att fira hans fars födelsedag och jag fick bland annat träffa Marie, Mattias faster för tredje gången eller så. Vi åt god mat, tårta, bullar och snackade konstant. Det var jätte trevligt och jag hoppas att Ronny fick en bra dag. Vi fick skjuts hem till mig av Marie och hennes man. Mattias sov över hos mig coh vi drack te och hade det mysigt. Det blev en toppen dag tillslut efter snökaoset (som alla kallar det).

Idag ska jag hem till pojkarna igen och idag ska jag äta middag där. Efter middagen ska vi baka lussebullar och lyssna på julmusik. Det ska bli jättemysigt och jag hoppas verkligen dom har te hemma, så att inte Mattias har druckit upp det, för jag älskar verkligen te! :] Jag sover över hos honom så att jag slipper åka hem så sent när det snöar och är mörkt. Myspys! ♥

Nu ska jag packa och så inför natten och sen beger jag mig till pojkarna.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback